|
Post by Stefanos on Mar 22, 2018 18:27:48 GMT 2
Μου το έλεγε τις προάλλες ο Σπύρος, αναφορικά με το ότι όλες οι παραγγελίες έχουν παέι 1-2 μήνες πίσω, και το έψαξα! Ο λόγος της καθυστέρησης είναι ότι και τα τουρμπο βενζίνης θα εφοδιάζονται πλέον με φίλτρο μικροσωματιδίων (GPF) Δείτε παρακάτω σχετικό άρθρο www.greencarcongress.com/2018/01/20180117-bmw.html
|
|
|
Post by chris on Mar 22, 2018 19:35:32 GMT 2
Άρα γι αυτό αργεί και το δικό μ;;; Περισσότερος χρόνος να σκεφτώ τι άλλο θα βάλω... χαχχαχα
|
|
|
Post by Stefanos on Mar 22, 2018 20:54:14 GMT 2
Άρα γι αυτό αργεί και το δικό μ;;; Περισσότερος χρόνος να σκεφτώ τι άλλο θα βάλω... χαχχαχα Με αφορμή το χρόνο παράδοσης του δικού σου μου το είπε! Ποσο πια θα τα φιμώσουν τα αμαξάκια ρε γαμωτο ;
|
|
|
Post by chris on Mar 22, 2018 20:59:47 GMT 2
Τι επιπτώσεις έχει αυτή η τοποθέτηση;
|
|
|
Post by ppascho on Mar 22, 2018 21:16:58 GMT 2
Όλο συστήματά και επιπλέον βάρος και κόστος για τον Ευρωπαίο καταναλωτή με αμφισβητούμενα τελικά αποτελέσματα. Την ίδια στιγμή που στα σύνορα της Ευρώπης κάνουν οτι γουστάρουν. Σε λίγο θα μας λένε οτι θα πρέπει να παίρνουμε τζούρα από την εξάτμιση και να μυρίζει ανθόνερο.
|
|
|
Post by Stefanos on May 30, 2018 9:56:04 GMT 2
|
|
|
Post by chris on May 30, 2018 11:35:43 GMT 2
Το δικό μου δε το προλαβαίνει.. και στη σειρά 1 ωραίο πακέτο έβγαλαν.
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on May 30, 2018 11:41:54 GMT 2
Ποσο λογικό είναι στην 3αρα που είναι πιο σπορ να έχεις 8αρι με μετατροπέα ροπής και στα x1/x2 7αρι με διπλό συμπλέκτη;;
|
|
|
Post by dimitris on May 30, 2018 14:30:28 GMT 2
Ποσο λογικό είναι στην 3αρα που είναι πιο σπορ να έχεις 8αρι με μετατροπέα ροπής και στα x1/x2 7αρι με διπλό συμπλέκτη;; Είμαι άσχετος δε πιάνω το παράλογο...
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on May 30, 2018 15:46:08 GMT 2
Ποσο λογικό είναι στην 3αρα που είναι πιο σπορ να έχεις 8αρι με μετατροπέα ροπής και στα x1/x2 7αρι με διπλό συμπλέκτη;; Είμαι άσχετος δε πιάνω το παράλογο... Από τα πολύ λίγα που κατέχω υποτίθεται ότι τα διπλού συμπλέκτη κάνουν πιο γρήγορες και απότομες αλλαγές, ως εκ τούτου θεωρώ ότι πιο γρήγορη αλλαγή θα χρειαστεί και θα εκτιμήσει ο αγοραστης της 320i από ότι αυτός της x1/x2
|
|
|
Post by Stefanos on May 30, 2018 16:01:12 GMT 2
Είμαι άσχετος δε πιάνω το παράλογο... Από τα πολύ λίγα που κατέχω υποτίθεται ότι τα διπλού συμπλέκτη κάνουν πιο γρήγορες και απότομες αλλαγές, ως εκ τούτου θεωρώ ότι πιο γρήγορη αλλαγή θα χρειαστεί και θα εκτιμήσει ο αγοραστης της 320i από ότι αυτός της x1/x2 Ειναι μεν φθηνότερα αλλά λιγότερα αξιόπιστα, έχουν περιορισμους στη ροπή που μπορούν να ανταπεξέλθουν και ειδικά συγκρινόμενα με τα ατυτόματα της AISIN ή της ZF που μπαίνουν στις BMW, σαφώς υπολείπονται.
|
|