|
Post by Stefanos on Jun 17, 2017 10:33:55 GMT 2
Η Χ1 ειναι η πρώτη μου BMW. Χρονια ικανοποιημένος τογιοτακιας με μια αποτυχημένη εμπειρία απο Νισσαν Qashqai. Με άλλες μπεμπες δεν εχω ιδιαίτερες εμπειρίες καθώς ανέκαθεν δεν με βόλευε το κάθισμα και η θέση οδήγησης, όντας πολυ χαμηλά για τα γούστα μου. Οδηγώ ψηλό αμάξι εδώ και 10 χρονια και σηκώνω και τη θέση ψηλα (νταλικέρης style 😄 ) Ο κουμπάρος και φίλος απο τη Σχολή ειναι οικογενειακώς φάν της εταιρείας και εχω μπει σε 318, 335 και στην Μ4 που εχει εδώ και 2 σχεδόν χρονια, αλλα και σε παλια 518 του πατέρα του τη δεκαετία του 1990. Άβολα μεν αλλα η Μ4 κανόνι πραγματικό. Δεν υπαρχει ο τρόπος που επιταχύνει, στα όρια του supercar....
|
|
|
Post by Panos on Jul 2, 2017 7:21:00 GMT 2
Για εμένα είναι η δεύτερη φορά που παίρνω BMW. Πριν 10 χρόνια είχα την Ε90 325 με τα 218hp. Πολύ καλό αμάξι. Το κράτησα 2-3 χρόνια γράφοντας 60.000χλμ. Τό μόνο που αλλάχτηκε στην εγγύηση ήταν η κολώνα του τιμονιού λογω ανάκλησης. Κατάπινε τα χιλιόμετρα για πλάκα σε ταξίδια. Μέχρι και στην πίστα των Σερρών την είχα βάλει για καμιά 20αρια γύρους. Εκει κατέστρεψα και τα runflat όπου και μετά τα αντικατέστησα με νορμαλ..... Πολύ ευχαριστημένος.
|
|
|
Post by Stefanos on Jul 2, 2017 10:15:28 GMT 2
Είχαν run flat πριν απο 10 χρονια οι BMW;
|
|
|
Post by Panos on Jul 3, 2017 12:26:48 GMT 2
Φυσικά...
|
|
|
Post by Stefanos on Aug 31, 2017 12:48:27 GMT 2
Αν και η εμπειρία δεν είναι από άλλη BMW αλλά από την ίδια την Χ1 μας δήλωνω ενθουσιασμένος από τη διλιτρη πετρέλαιο. Μετά την 20d του Βασίλη που με εξέπληξε με το άμεσο τράβηγμα της (αλήθεια Βασίλη τι εξοπλισμό έχεις βάλει και έχεις το extended πίνακα οργάνων; ) χθες μπήκα ξανά στην 25d φίλου και γείτονα και κόλλησα στο κάθισμα! Δεν περίμενα τα 40 ατια διαφορά να φαίνονται τόσο άμεσα ! Ο φίλος αυτός ήταν ενθουσιασμένος με το πάτημα και τη δύναμη αν και σιχτιρίζει με τον εξοπλισμό του αμαξιού καθότι leasing εταιρικό με αποτέλεσμα πέραν του κινητήρα να είναι εντελώς στοκ παρότι πήγε 50000 ευρώ. Έχει φρικάρει με την ενιαία πλαφονιέρα, την ελλειψη cd κλπ καταριωντας τους πωλητές στο Σφακιανακη που δεν του εξήγησαν τα επιμέρους πακέτα (λόγω καλής θέσης σε μεγάλη ιδιωτική εταιρία δεν είχε θέμα για κανα χιλιάρικο ακόμα). Ο εν λόγω φίλος είχε πριν Saab 9-3X station και επιμένει ότι το Saab έστριβε καλύτερα αλλά σαν δύναμη και άνεση η Χ1 είναι πολύ καλύτερη. Κανονίσαμε μια μέρα να τα στήσουμε να δούμε πως πάει στο δρόμο. Παντως το κόλλημα στην επιτάχυνση το καταλάβαινες (όχι και σαν την m4 του κουμπάρου βέβαια που εκσφενδονίζονταν κινητά στο πίσω κάθισμα)
|
|
|
Post by emperor on Aug 31, 2017 16:41:34 GMT 2
Αν και η εμπειρία δεν είναι από άλλη BMW αλλά από την ίδια την Χ1 μας δήλωνω ενθουσιασμένος από τη διλιτρη πετρέλαιο. Μετά την 20d του Βασίλη που με εξέπληξε με το άμεσο τράβηγμα της (αλήθεια Βασίλη τι εξοπλισμό έχεις βάλει και έχεις το extended πίνακα οργάνων χθες μπήκα ξανά στην 25d φίλου και γείτονα και κόλλησα στο κάθισμα! Δεν περίμενα τα 40 ατια διαφορά να φαίνονται τόσο άμεσα ! Ο φίλος αυτός ήταν ενθουσιασμένος με το πάτημα και τη δύναμη αν και σιχτιρίζει με τον εξοπλισμό του αμαξιού καθότι leasing εταιρικό με αποτέλεσμα πέραν του κινητήρα να είναι εντελώς στοκ παρότι πήγε 50000 ευρώ. Έχει φρικάρει με την ενιαία πλαφονιέρα, την ελλειψη cd κλπ καταριωντας τους πωλητές στο Σφακιανακη που δεν του εξήγησαν τα επιμέρους πακέτα (λόγω καλής θέσης σε μεγάλη ιδιωτική εταιρία δεν είχε θέμα για κανα χιλιάρικο ακόμα). Ο εν λόγω φίλος είχε πριν Saab 9-3X station και επιμένει ότι το Saab έστριβε καλύτερα αλλά σαν δύναμη και άνεση η Χ1 είναι πολύ καλύτερη. Κανονίσαμε μια μέρα να τα στήσουμε να δούμε πως πάει στο δρόμο. Παντως το κόλλημα στην επιτάχυνση το καταλάβαινες (όχι και σαν την m4 του κουμπάρου βέβαια που εκσφενδονίζονταν κινητά στο πίσω κάθισμα) Στέφανε για να καταλάβεις πρέπει να πάμε καλή βόλτα! Εγώ όταν ήσουν μέσα μαζί με την οικογένειά σου κ τις δύο μικρές μου μια απλή προσπέραση έκανα κ μάλιστα με eco mode! Αν είχα το comfort κ ακόμη περισσότερο το sport θα καταλάβαινες πολύ μεγαλυτερη διαφορά! Ο διευρυμένος πινακας οργάνων πήγαινε πακετο με το cruise control ή το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, ενώ έβαλα κ τα paddles για τις ταχυτητες που πηγαιναν μαζί με το δερματινο τιμόνι. Ήθελα κ άλλα να βάλω αλλά είχα ήδη φτάσει το budget που είχαμε πει με τη γυναίκα μου κ κάπου πρέπει να βαζεις ένα στοπ... Η 25d μπορώ να υποθεσω πώς πάει από επιτάχυνση από την τριλιτρη χ6 που είχα οδηγήσει κ είχε παρόμοια νούμερα με την 25d. Ένιωσα όντως μια μικρή διαφορά με τη δική μου, αλλά δεν είπα κ χριστέ μου! Χαχα Το χριστέ μου το έχω πει μόνο με Subaru impreza 370 άλογα...
|
|
|
Post by Stefanos on Aug 31, 2017 18:24:34 GMT 2
Αν και η εμπειρία δεν είναι από άλλη BMW αλλά από την ίδια την Χ1 μας δήλωνω ενθουσιασμένος από τη διλιτρη πετρέλαιο. Μετά την 20d του Βασίλη που με εξέπληξε με το άμεσο τράβηγμα της (αλήθεια Βασίλη τι εξοπλισμό έχεις βάλει και έχεις το extended πίνακα οργάνων χθες μπήκα ξανά στην 25d φίλου και γείτονα και κόλλησα στο κάθισμα! Δεν περίμενα τα 40 ατια διαφορά να φαίνονται τόσο άμεσα ! Ο φίλος αυτός ήταν ενθουσιασμένος με το πάτημα και τη δύναμη αν και σιχτιρίζει με τον εξοπλισμό του αμαξιού καθότι leasing εταιρικό με αποτέλεσμα πέραν του κινητήρα να είναι εντελώς στοκ παρότι πήγε 50000 ευρώ. Έχει φρικάρει με την ενιαία πλαφονιέρα, την ελλειψη cd κλπ καταριωντας τους πωλητές στο Σφακιανακη που δεν του εξήγησαν τα επιμέρους πακέτα (λόγω καλής θέσης σε μεγάλη ιδιωτική εταιρία δεν είχε θέμα για κανα χιλιάρικο ακόμα). Ο εν λόγω φίλος είχε πριν Saab 9-3X station και επιμένει ότι το Saab έστριβε καλύτερα αλλά σαν δύναμη και άνεση η Χ1 είναι πολύ καλύτερη. Κανονίσαμε μια μέρα να τα στήσουμε να δούμε πως πάει στο δρόμο. Παντως το κόλλημα στην επιτάχυνση το καταλάβαινες (όχι και σαν την m4 του κουμπάρου βέβαια που εκσφενδονίζονταν κινητά στο πίσω κάθισμα) Στέφανε για να καταλάβεις πρέπει να πάμε καλή βόλτα! Εγώ όταν ήσουν μέσα μαζί με την οικογένειά σου κ τις δύο μικρές μου μια απλή προσπέραση έκανα κ μάλιστα με eco mode! Αν είχα το comfort κ ακόμη περισσότερο το sport θα καταλάβαινες πολύ μεγαλυτερη διαφορά! Ο διευρυμένος πινακας οργάνων πήγαινε πακετο με το cruise control ή το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, ενώ έβαλα κ τα paddles για τις ταχυτητες που πηγαιναν μαζί με το δερματινο τιμόνι. Ήθελα κ άλλα να βάλω αλλά είχα ήδη φτάσει το budget που είχαμε πει με τη γυναίκα μου κ κάπου πρέπει να βαζεις ένα στοπ... Η 25d μπορώ να υποθεσω πώς πάει από επιτάχυνση από την τριλιτρη χ6 που είχα οδηγήσει κ είχε παρόμοια νούμερα με την 25d. Ένιωσα όντως μια μικρή διαφορά με τη δική μου, αλλά δεν είπα κ χριστέ μου! Χαχα Το χριστέ μου το έχω πει μόνο με Subaru impreza 370 άλογα... Και αυτός σε eco το είχε γιατι κυκλοφορεί καθημερινά στην πολη με αυτό (ξεσκισμένο από όλες τις πάντες το είχε) Που να βάλουμε και sport mode μου λέει.....
|
|
|
Post by tommy on Sept 4, 2017 13:03:37 GMT 2
Η επιτάχυνση 0-100 ή οι ρεπρίζ με eco, comfort ή sport έχουν διαφορά σε δευτερόλεπτα;
|
|
|
Post by ppascho on Sept 4, 2017 14:30:18 GMT 2
Δεν έχω διαβάσει κάπου αναφορά σε χρόνους, αλλά η διαφορά στην αίσθηση στην 18i που οδήγησα ανάμεσα στα 3 προγράμματα ήτανε πολύ μεγάλη...το launch control νομίζω είναι σεταρισμένο με ρύθμιση sport. Η επιτάχυνση 0-100 ή οι ρεπρίζ με eco, comfort ή sport έχουν διαφορά σε δευτερόλεπτα;
|
|
|
Post by Stefanos on Sept 4, 2017 15:58:42 GMT 2
Δεν έχω διαβάσει κάπου αναφορά σε χρόνους, αλλά η διαφορά στην αίσθηση στην 18i που οδήγησα ανάμεσα στα 3 προγράμματα ήτανε πολύ μεγάλη...το launch control νομίζω είναι σεταρισμένο με ρύθμιση sport. Η επιτάχυνση 0-100 ή οι ρεπρίζ με eco, comfort ή sport έχουν διαφορά σε δευτερόλεπτα; Στην 18i τα modes έχουν μεγάλη διαφορά κυρίως στην απόκριση του γκαζιού και στο στήσιμο του αμαξιού! Το eco είναι πάναργο! Πατάς και δεν.... Το comfort επαρκέστατο για κάθε περίσταση (αντε να βάλεις το αυτόματο κιβώτιο σε σπορ ρυθμιση), ενώ με το sport το αμάξι γινεται νευρικό και σε προδιαθέτει για παιχνίδι! Εκκινώντας το αμάξι λειτουργεί σε comfort mode
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Sept 4, 2017 18:45:54 GMT 2
...εμένα προσωπικά με την απορία σου μου έβγαλες "μερεμέτι" για αύριο! Θα το τσεκάρω στη γερμανίδα μου και θα επανέλθω, άν και είμαι σίγουρος οτι θα έχουν αρκετή διαφορά.
|
|
|
Post by angelo on Nov 22, 2017 18:14:23 GMT 2
οι διαφορές στα προγράμματα είναι αισθητές. σε eco το αμάξι απλά σε πάει, ενώ έχει μια μικρή καθυστέρηση στην απόκριση στις επιταχύνσεις. σε comfort είναι μια χαρά για όλες τις συνθήκες. στο sport αρπάζει λες κι είναι... βενζίνη! ακαριαία θα έλεγα!
η διαφορά 20d με 25d είναι υπαρκτή και αισθητή! τα 2 τούρμπο δίνουν άλλο ρυθμό επιτάχυνσης! επίσης, κρύβει πιο εύκολα το βάρος του αυτοκινήτου. [είχα οδηγήσει το 25d και το 420d gran coupe σε ένα προωθητικό της εταιρείας).
το x6, μπορεί να είχε περισσότερα κυβικά και άλογα, αλλά είναι και 2 τόνους! σε απόλυτους χρόνους δεν νομίζω να έχει τόσο μεγάλη διαφορά από το 20d ή το 25d
|
|
|
Post by emperor on Nov 22, 2017 18:53:48 GMT 2
οι διαφορές στα προγράμματα είναι αισθητές. σε eco το αμάξι απλά σε πάει, ενώ έχει μια μικρή καθυστέρηση στην απόκριση στις επιταχύνσεις. σε comfort είναι μια χαρά για όλες τις συνθήκες. στο sport αρπάζει λες κι είναι... βενζίνη! ακαριαία θα έλεγα! η διαφορά 20d με 25d είναι υπαρκτή και αισθητή! τα 2 τούρμπο δίνουν άλλο ρυθμό επιτάχυνσης! επίσης, κρύβει πιο εύκολα το βάρος του αυτοκινήτου. [είχα οδηγήσει το 25d και το 420d gran coupe σε ένα προωθητικό της εταιρείας). το x6, μπορεί να είχε περισσότερα κυβικά και άλογα, αλλά είναι και 2 τόνους! σε απόλυτους χρόνους δεν νομίζω να έχει τόσο μεγάλη διαφορά από το 20d ή το 25d Συμφωνώ 100%!
|
|
|
Post by Panos on Nov 23, 2017 7:58:03 GMT 2
Και εγώ έχω οδηγήσει την 25d. Σίγουρα είναι ποιό νευρικό το 25d από το 20d (40 άτια plus). Αλλά σαν γενική εντύπωση δεν έχουν και τεράστιες διαφορές, μόνο σε απόλυτους αριθμούς. Γι'αυτό και προτίμησα τα επιπλέον χρήματα να τα επενδύσω σε αξεσουάρ.
Επίσης έχω οδηγήσει για 3 ημέρες την 420d και την Χ4 20d για τα οποία έχω να πω μόνο καλά λόγια σε όλους τους τομείς.
|
|
|
Post by Stefanos on Jan 21, 2018 17:42:07 GMT 2
|
|