|
Post by Stefanos on Nov 21, 2017 17:19:43 GMT 2
www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/dyo-toyrmpo-kai-gia-toys-mikroys-ntizel-tis-bmw?utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=website-rssΣύμφωνα με τις πληροφορίες που μέχρι στιγμής έχουν διαρρεύσει καθώς έως τώρα δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, ο BT47 2λιτρος κινητήρας ντίζελ της BMW των εκδόσεων 18d και 20d θα μετονομαστεί σε B47TU1 αποκτώντας συγχρόνως ένα επιπλέον τούρμπο –όπως και ο B37 των 1,5 λίτρων, που στο εξής θα τιτλοφορείται ως B37TU1. Και στις δύο περιπτώσεις, στόχος της συγκεκριμένης προσθήκης δεν είναι η αύξηση της ισχύος ή της ροπής, αφού σε αμφότερα τα μοτέρ η ονομαστική απόδοση θα παραμείνει ως είχε, αλλά η καλύτερη περιβαλλοντική τους συμπεριφορά (βλ. χαμηλότεροι κατά 5% ρύποι και πλήρης εναρμόνιση με το πρωτόκολλο Euro 6c), η επίτευξη χαμηλότερων καταναλώσεων ώστε να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις απαιτήσεις του ρεαλιστικού κύκλου δοκιμών WLTP, η πιο άμεση απόκριση χαμηλά αλλά και η περαιτέρω ομαλοποίηση της λειτουργίας τους σε όλο το εύρος περιστροφής. Σε τεχνικό επίπεδο λοιπόν και οι δύο αυτοί κινητήρες θα διαθέτουν πλέον έναν μικρό υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για τις χαμηλές στροφές και έναν μεγαλύτερο σταθερής γεωμετρίας για τις υψηλές. Την ίδια στιγμή, επεμβάσεις θα γίνουν στην κατεργασία των εμβόλων, ενώ υψηλότερη πλέον θα είναι η πίεση λειτουργίας στου συστήματος άμεσου ψεκασμού. Θυμίζουμε πως η μεγαλύτερη σε απόδοση εκδοχή του 2λιτρου κινητήρα ντίζελ της BMW (25d, 224 ίπποι) διαθέτει ήδη δύο υπερσυμπιεστές._Χ.Α.
|
|
|
Post by angelo on Nov 22, 2017 17:03:49 GMT 2
η 25d πάντως πήγαινε σφαίρα όταν την είχα οδηγήσει σε προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπείας!
|
|