|
Post by bmw1x1 on Apr 23, 2018 22:00:51 GMT 2
|
|
|
Post by Panos on Apr 24, 2018 6:10:30 GMT 2
Αυτά πληρώνεις ..... Μπράβω στην Χήνα μας.
|
|
|
Post by Sakis911 on Apr 24, 2018 11:54:20 GMT 2
Αυτά πληρώνεις ..... Μπράβω στην Χήνα μας. Συμφωνώ ότι πληρώνεις παίρνεις !!! Αξιοι !!!!
|
|
|
Post by michael on Nov 21, 2019 18:28:59 GMT 2
Οι δοκιμές προσκρούσεις που διεξάγει ο iihs είναι μακράν πιο απαιτητικές από του euroncap . Ειδικά η small offset για οδηγό και συνοδηγό μιμούνται καλύτερα τις συνθήκες μια πραγματικής πλαγιομετωπική σύγκρουσης και εξωθεί τα αμαξώματα στα όρια τους . Αυτή ειδικά η δοκιμασία , για να την περάσει με επιτυχία ένα όχημα απαιτείται πρωτίστως να διαθέτει στιβαρό πλαίσιο. Αν τώρα ανατρέξει κανείς στις λεπτομέρειες του τεστ θα διαπιστώσει ότι η βαθμολογία της x1 στον τομέα “δομή αμαξώματος» δεν ήταν good που είναι το μέγιστο αλλά acceptable γιατί υπήρχε πιθανότητα τραυματισμού στα κάτω άκρα λόγω διείσδυσης του ταμπλό και της κολόνας του τιμονιού. Επίσης αν και η a pillar φαίνεται να μην παραμορφώνεται ιδιαίτερα η κάθετη δοκός σύνδεσης στα δικά μου μάτια δείχνει να φτάνει στα όρια της. Συγκριτικά αν δείτε τις φωτό από την x3 ή το xc40 ή το Tiguan θα διαπιστώσετε ότι συμπεριφέρονται καλύτερα . Αυτά έχουν κάποια σημασία όχι για ακαδημαϊκούς λόγους αλλά γιατί την κακιά στιγμή θα θέλεις την μέγιστη δυνατή αντοχή. Βέβαια , προσωπικά προτίμησα την x1 αντί των άλλων γιατί η αποφαςη για αγορά ενός αυτοκινήτου στήριζεται σε ένα ισοζύγιο συν και πλην όπου τα αυτοκίνητα μας υπερτερούν κατά κράτος αλλά και σε κάτι που στην εποχή μας τείνει να ξεχαστεί Το συναίσθημα , το γούστο και το κέφι μας Σορυ , σεντόνι πάλι έγραψα , ελπίζω να μην κούρασα
|
|
|
Post by Stefanos on Nov 21, 2019 19:56:43 GMT 2
Μια χαρά τα γραφεις Μιχάλη !!
|
|
|
Post by John-X1 on Nov 22, 2019 1:20:23 GMT 2
Προφανως ολοι μας αναζηταμε το 10 στα 10, παντα ομως θα υπαρχει ενα "ΑΛΛΑ". Η F48 προφανως δεν τα παει ασχημα, απεναντιας οι επιμερους βαθμολογιες της ειναι πολυ ανω του μετριου μεν, οχι αριστες δε. Να μην ξεχναμε ομως και τα χρονια που κουβαλαει στην πλατη της ανευ ριζικων αλλαγων στην δομη του πλαισιου της, καλως η κακος η ουσιαστικη δομικη γνωση του κατασκευαστη κατα τον σχεδιασμο της F48 ειναι καπου στο 2013, συν οτι η F48 ειναι ενα entry level για την BMW.
Κλεινοντας ευχομαι ολοψυχα κανενας μας να μην βιωσει ποτε του τις αντοχες του πλαισίου στην πραξη.
|
|
|
Post by michael on Nov 23, 2019 12:13:20 GMT 2
Έτσι ακριβώς είναι Γιάννη , δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρξει στο εγγύς μέλλον αμάξωμα ή αυτοκίνητο που να προστατεύει απολύτως τους επιβάτες του σε κάθε σύγκρουση..Το μυστικό είναι στην αποτροπή γι’αυτο και οι εταιρείες σιγά σιγά στρέφονται προς την τεχνολογία ημιαυτόνομης αρχικά και αργότερα αυτόνομης οδήγησης . Μόνο έτσι θα θα βγει εντελώς από τη μέση ο παράγοντας άνθρωπος , δεδομένου ότι η πλειονότητα των ατυχημάτων οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος . Πάντως και η εικόνα ενός μέλλοντος με αυτοκινούμενα οχήματα , για όλους εμάς που γουστάρουμε την οδήγηση , δείχνει σαν εφιάλτης . Στο κάτω κάτω γιαυτο πήραμε bmw , όχι για να την στουκαρουμε να δούμε αν αντέχει
|
|