|
Post by Panos on Oct 9, 2018 6:48:25 GMT 2
BMW: Οι diesel κινητήρες μας είναι οι καλύτεροι. Δεν θα τους καταργήσουμε σύντομα. H BMW δεν επηρεάστηκε από το Dieselgate γιατί έχει τους καλύτερους diesel κινητήρες της αγοράς
|
|
|
Post by Sakis911 on Dec 20, 2018 13:05:06 GMT 2
Τα μοντέλα Diesel της BMW διέπρεψαν σε δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν σε πραγματικές συνθήκες από τη Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου ADAC , με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές οξειδίων του αζώτου. Τα παρακάτω μοντέλα συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στον τομέα εκπομπών ρύπων του ADAC EcoTest , και κατατάχθηκαν ως εξαιρετικά: Πηγή: Τεχνολογία Diesel: Τα μοντέλα της BMW απέσπασαν κορυφαίες βαθμολογίες για τις εκπομπές ρύπων τους στο ADAC EcoTest | iefimerida.gr • BMW 520 d Touring (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο*: 4,8-4,7 l /100 km , εκπομπές CO 2 στο μικτό κύκλο*: 125-123 g / km , τιμές στις 06.12.2018). • BMW 218 d Active Tourer Steptronic (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο*: 4,5 l /100 km , εκπομπές CO 2 στο μικτό κύκλο*: 119 g / km , τιμές στις 10.12.2018). • BMW X 1 sDrive 18 d Steptronic (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο*: 4,6 l /100 km , εκπομπές CO 2 στο μικτό κύκλο*: 121 g / km , τιμές στις 10.12.2018). Το EcoTest που διοργανώνει η Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου ADAC είναι μία επίπονη διαδικασία δοκιμών που υποβάλλει τα οχήματα σε εξονυχιστικό έλεγχο, και περιλαμβάνει μέτρηση των εκπομπών ρύπων τους σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Τρία μοντέλα diesel της BMW πρόσφατα πέτυχαν το υψηλότερο σκορ των 50 βαθμών με αποτέλεσμα να καταταχθούν στην κατηγορία ‘1’ ως εξαιρετικά. Το BMW 520d Touring έφερε θαυμάσια αποτελέσματα στον έλεγχο εκπομπών οξειδίων του αζώτου με τιμή κάτω από 16 mg/km στην πόλη και κάτω από 10 mg/km σε επαρχιακούς δρόμους ή στον αυτοκινητόδρομο. Το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο είναι 168 mg/km. Η Λέσχη ADAC σχολίασε τα εξής για την BMW X1 sDrive 18d Steptronic: «Η BMW διαχειρίζεται άριστα το ζήτημα εκπομπών ρύπων. Δεν υπάρχουν υπέρμετρα υψηλές τιμές για οποιοδήποτε είδος ρύπου και οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου είναι τρομερά χαμηλές, σε επίπεδα ρεκόρ. Ακόμα και το ευαίσθητο σύστημα μέτρησης που χρησιμοποιήθηκε για τη δοκιμή μόλις και μετά βίας μπόρεσε να ανιχνεύσει κάποιες εκπομπές ρύπων σε μερικές περιπτώσεις». Τα μοντέλα της BMW έχουν παράδοση στις χαμηλές εκπομπές οξειδίων του αζώτου. Κάτι ανάλογο συνέβη στις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες που πραγματοποίησε το Γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου auto, motor und sport (τεύχος 19, 23 Μαρτίου 2017) και σε πολλές επίσημες δοκιμές που διοργανώθηκαν σε χώρες όπως η Γαλλία, η Κορέα και η Ιαπωνία. Εδώ, τα αντίστοιχα μοντέλα BMW πέτυχαν μερικά από τα καλύτερα αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα της δοκιμής ADAC αποτελούν περαιτέρω απόδειξη ότι τα μοντέλα diesel της BMW με προηγμένη τεχνολογία παράγουν ελάχιστους ρύπους, κάτι που οφείλεται κυρίως σε τρεις παράγοντες: Πηγή: Τεχνολογία Diesel: Τα μοντέλα της BMW απέσπασαν κορυφαίες βαθμολογίες για τις εκπομπές ρύπων τους στο ADAC EcoTest | iefimerida.gr 1. Στην πολυετή εμπειρία σε συνδυασμό με τη συνεχή εξέλιξη όλων των στοιχείων που χρησιμοποιούνται για τη μείωση των εκπομπών NOx (π.χ. ανακυκλοφορία καυσαερίων, καταλύτης προσρόφησης και σύστημα SCR). 2. Στη χρήση της τελευταίας τεχνολογίας μετεπεξεργασίας καυσαερίων. 3. Στο συνδυασμό διάταξης του κινητήρα με την προηγμένη τεχνολογία μετεπεξεργασίας καυσαερίων σε αρχικό στάδιο, κατά τη διαδικασία εξέλιξης του οχήματος. Λεπτομερή αποτελέσματα του ADAC EcoTest υπάρχουν στην ιστοσελίδα: www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/default.aspx
|
|
|
Post by angelman on Dec 20, 2018 16:06:51 GMT 2
Με το συμπάθιο,αλλά τέτοιου είδους τεστ από οποιονδήποτε γερμανικό οργανισμό,απλά δεν το πιστεύω. Οι τύποι είναι επιστήμονες στην απατεωνιά. Χωρίς να θεωρώ τους κινητήρες της BMW κακούς, το αντίθετο μάλιστα, το πρόσφατο παρελθόν μόνο αναξιοπιστία έχει να επιδείξει.
|
|
|
Post by Stefanos on Dec 20, 2018 18:55:59 GMT 2
Με το συμπάθιο,αλλά τέτοιου είδους τεστ από οποιονδήποτε γερμανικό οργανισμό,απλά δεν το πιστεύω. Οι τύποι είναι επιστήμονες στην απατεωνιά. Χωρίς να θεωρώ τους κινητήρες της BMW κακούς, το αντίθετο μάλιστα, το πρόσφατο παρελθόν μόνο αναξιοπιστία έχει να επιδείξει. Ναι μεν αλλά μετά από τέτοιο σούσουρο δεν νομίζω να έκαναν τέτοια μαλακια πάλι. Δεν εχεις λόγο να ξύνεσαι στην γκλίτσα του τσοπάνη
|
|
|
Post by angelman on Dec 20, 2018 21:10:52 GMT 2
Δίκιο έχεις,πολύ σωστό το επιχείρημα, αλλά που ήταν όλοι αυτοί οι αδέκαστοι/αμερόληπτοι της ADAC όταν κυκλοφορούσαν τα απατοβάγκεν με το λογισμικό? Και ποια τιμωρία είχαν οι εταιρείες που κορόιδεψαν τον κόσμο? Άρχισαν να απαγορεύουν την χρήση των πετρελαιοκίνητων στις πόλεις...πάλι τα συνήθη θύματα την πλήρωσαν.
|
|
|
Post by 1solidf20 on Dec 20, 2018 22:09:58 GMT 2
Δίκιο έχεις,πολύ σωστό το επιχείρημα, αλλά που ήταν όλοι αυτοί οι αδέκαστοι/αμερόληπτοι της ADAC όταν κυκλοφορούσαν τα απατοβάγκεν με το λογισμικό? Και ποια τιμωρία είχαν οι εταιρείες που κορόιδεψαν τον κόσμο? Άρχισαν να απαγορεύουν την χρήση των πετρελαιοκίνητων στις πόλεις...πάλι τα συνήθη θύματα την πλήρωσαν. oταν βρηκαν οτι η VAG εκλεβε στους ρυπους στην Αμερικη ηταν το τεστ απο Αμερικανους. Γερμανοι και ΕΥρωπαιοι αποκλειεται να το εβρισκαν (γιατι δεν θα τους αφηναν). Στο ιδιο τεστ ειχαν και BMW τα οποια ομως επιασαν τις προδιαγραφες τους γιατι ειχαν δεξαμενη ουριας. Ενω τα VW δεν ειχαν. Τετοιες ποινες μονο οι Αμερικανοι μπορουν να βαλλουν στους Γερμανους.
|
|
|
Post by Stefanos on Jan 9, 2020 18:02:26 GMT 2
Καταργείται ο 1.5 Diesel Η BMW ανακοίνωσε ότι καταργεί τον 1.500άρη diesel, τους V12 και τον τετράτουρμπο turbo diesel κινητήρα της!! Τέλος ο μικρός diesel, ο πιο δυνατός της Diesel αλλά και το τέρας V12. Αναλυτικά η ανακοίνωση: Η BMW επιβεβαίωσε το δημοσίευμα που κυκλοφόρησε πριν από 10 ημέρες και μέσω του Klaus Froehlich, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, αλλά και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της γερμανικής εταιρίας, έκανε γνωστό πως καταργεί τους V12 κινητήρες της, τον 1.500άρη τρικύλινδρο diesel κινητήρα, αλλά και τον τετράτουρμπο εξακύλινδρο diesel κινητήρα της. Ο 1.500αρης τρικύλινδρος diesel κινητήρας θα καταργηθεί επειδή είναι πολύ ακριβή η μετατροπή του ώστε να συμμορφωθεί στα αυστηρά πρότυπα εκπομπών της Ευρώπης, με τον Froehlich να λέει πως o 3,0-λιτρος quad-turbo κινητήρας (κωδική ονομασία B57D30S0) θα καταργηθεί αρχικά στα sedan μοντέλα (M550d και 750d), και αργότερα στα SUV (X5 M50d, X6 M50d και X7 M50d), με την BMW να μην ετοιμάζει τον αντικαταστάτη του, μιας και ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι υπερβολικά δαπανηρός και περίπλοκος στη κατασκευή του λόγω των τεσσάρων turbo που διαθέτει, με την ζήτηση δυνατών diesel κινητήρων να μειώνεται χρόνο με τον χρόνο. Αναφερόμενος στους V12 κινητήρες είπε: Οι V12 κινητήρες δεν έχουν μέλλον, δεδομένου πως παράγουμε μόνο μερικές χιλιάδες μονάδες κάθε χρόνο, κοντά στις 5.000, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων της Rolls-Royce που τους φορούν και πληρώνουμε αρκετές χιλιάδες ευρώ πρόσθετου κόστους που απαιτούνται προκειμένου οι V12 κινητήρες να συμμορφώνονται στους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Η τωρινή γενιά του V12 twin-turbo κινητήρα θα παραμείνει στην αγορά μέχρι το 2023 και η BMW δεν θα ετοιμάσει τον αντικαταστάτη του. Αβέβαιο είναι και το μέλλον του V8 4,4-λίτρων twin-turbo κινητήρα, με τον Froelich να αναφέρει πως ένας υβριδικός εξακύλινδρος κινητήρας μπορεί να αποτελέσει μια αξιόλογη λύση που θα λειτουργήσει ως αντικαταστάτης του συγκεκριμένου κινητήρα, αφού “θα μπορεί να παράγει περισσότερα από 670 άλογα και αρκετή ροπή που θα μπορεί να καταστρέψει κάθε κιβώτιο ταχυτήτων”, όπως είπε χαρακτηριστικά. Ο Froechlich έκλεισε την συνέντευξη του λέγοντας πως η BMW θα παράγει τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους diesel κινητήρες για τουλάχιστον άλλα 20 χρόνια, ενώ θα κατασκευάζει κινητήρες βενζίνης τουλάχιστον τα επόμενα 30 χρόνια. Η BMW θα εξακολουθήσει να κατασκευάζει τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους diesel κινητήρες, οι οποίοι θα έχουν το πολύ μέχρι τρία turbo. Ο Froelich είχε πει σε παλαιότερη συνέντευξή του: Ας υποθέσουμε πως το 20% του συνόλου των πωλήσεών μας έως το 2025 θα αφορά ηλεκτροκίνητα μοντέλα, αυτό σημαίνει πως το 80% των νέων αυτοκινήτων μας θα διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Βλέπουμε περιοχές χωρίς υποδομές επαναφόρτισης, όπως η Ρωσία, η Μέση Ανατολή, το δυτικό εσωτερικό τμήμα της Κίνας. Τα μέρη αυτά θα βασίζονται κυρίως σε βενζινοκινητήρες για άλλα 10 έως 15 χρόνια. Συνέχισε λέγοντας πως μεγάλες πόλεις της Κίνας, όπως το Πεκίνο και η Σαγκάη, θα επιτρέπουν μονάχα πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων σε τουλάχιστον 10 χρόνια από σήμερα, ενώ η Ευρώπη το διάστημα αυτό θα αγκαλιάσει περισσότερο τα plug-in υβριδικά μοντέλα. Στις ΗΠΑ, τα ηλεκτρικά μοντέλα θα κυριαρχήσουν το 2030 στις ανατολικές και δυτικές ακτές της, αλλά οι κεντρικές πολιτείες θα εξακολουθούν να αγοράζουν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όπως είπε: Η στροφή προς την ηλεκτροδότηση είναι υπερβολική. Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία κοστίζουν περισσότερο κυρίως λόγω των πρώτων υλών για την κατασκευή των μπαταριών. Αυτό θα συνεχιστεί και θα επιδεινωθεί καθώς η ζήτηση για αυτές τις πρώτες ύλες αυξάνεται. Πηγή: www.autoblog.gr/2020/01/08/h-bmw-katargei-ton-1-500arh-diesel-tous-v12-kai-ton-tetratourmpo-turbo-diesel-kinhthra-ths/
|
|
|
Post by Stefanos on Mar 5, 2020 14:39:20 GMT 2
|
|
|
Post by dim31 on Mar 5, 2020 14:59:11 GMT 2
Τι μοντελο ειναι?
|
|
|
Post by Stefanos on Mar 5, 2020 15:10:30 GMT 2
|
|
|
Post by dim31 on Mar 5, 2020 15:21:36 GMT 2
Τελικα υπαρχει θεμα.
|
|
|
Post by Stefanos on Mar 5, 2020 15:39:13 GMT 2
www.flash.gr/tech/1573069/bmw-kindynos-fwtias-gia-chiliades-ochimata-stin-eyrwpi-poia-montela-echoyn-blabiΠριν λίγες ημέρες ένα νέο συμβάν έφερε προβληματισμό και τρόμο στην BMW, όταν ένα αυτοκίνητο της γερμανικής μάρκας πήγαινε με 120χλμ./ώρα και ο κινητήρας έπιασε φωτιά. Αυτό το συμβάν είχε ως αποτέλεσμα να προκαλέσει την οργή των γερμανικών και να έρθει ξανά στο προσκήνιο της επικαιρότητας η ανάκληση αρκετών βαυαρικών μοντέλων. Σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, ο αριθμός των επηρεαζόμενων diesel στην Γερμανία αγγίζει τις 328.000 αυτοκίνητα, ενώ σε διεθνή κλίμακα φτάνει τον αριθμό των 1,6 εκατομμυρίων. Αξίζει να σημειωθεί πως το βαυαρικό στρατόπεδο υποστηρίζει πως μετά από ενδελεχή έρευνα διαπιστώθηκε το ενδεχόμενο διαρροής του ψυκτικού υγρού στο σύστημα ανακύκλωσης των καυσαερίων με συνέπεια να δημιουργηθούν σπίθες και να προκληθεί πυρκαγιά λόγω των μεγάλων θερμοκρασιών που αναπτύσσονται στο εν λόγω σημείο.
Δημοσίευμα της Bild υποστηρίζει ότι το μέρος της ευθύνης για το νέο συμβάν το φέρουν οι Γερμανικές Αρχές, διότι η ανάκληση των 328.000 αυτοκινήτων προχωρά με αργούς ρυθμούς, έχοντας ως αποτέλεσμα πολλές από τις diesel να επηρεάζονται από την στιγμή που κυκλοφορούν στο δρόμο. Χαρακτηριστικό είναι πως η ανάκληση στην Ευρώπη αφορά τις πετρελαιοκίνητες στη Σειρά 3, Σειρά 5 και Ζ4 με 4κύλινδρους και 6κύλινδρους κινητήρες diesel που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής από το 2010 έως το 2017.
|
|
|
Post by Stefanos on Mar 5, 2020 15:42:24 GMT 2
www.mononews.gr/financial-times/erevna-vazi-fotia-stin-bmw-meta-tis-epanilimmenes-anaflexis-kinitironΣτο στόχαστρο των νοτιοκορεατικών Αρχών, που έχουν ξεκινήσει έρευνα για τις πρακτικές της εταιρείας, βρίσκεται η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW, μετά από ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών που κάνει λόγο για απόκρυψη ελαττωματικών εξαρτημάτων που είχαν ως αποτέλεσμα να πάρουν φωτιά δεκάδες κινητήρες κατά τη διάρκεια της χρονιάς, καθώς και για σοβαρές καθυστερήσεις στις ανακλήσεις. Το υπουργείο τη Δευτέρα ζήτησε από τους εισαγγελείς να διερευνήσουν την επικινδυνότητα των οχημάτων της BMW σε ό,τι αφορά συγκεκριμένα τον κίνδυνο πυρκαγιάς, καθώς και την υποτιθέμενη καθυστερημένη ανάκληση 22.670 οχημάτων. Επιπλέον, επέβαλε στην εταιρεία πρόστιμο 10 εκατ. δολαρίων για την υποτιθέμενη καθυστέρηση.
Η BMW υποστήριξε από την πλευρά της ότι πρόκειται να συνεργαστεί με τις Αρχές, αλλά αρνείται ότι υπήρχαν σχεδιαστικά ελαττωματικά, ενώ ισχυρίζεται ότι η ανάκληση των προβληματικών μοντέλων έγινε έγκαιρα.
«Ξεκινήσαμε να λαμβάνουμε μέτρα για την ανάκληση [των οχημάτων] χωρίς να διστάσουμε στιγμή, μόλις επιβεβαιώθηκε η αιτία της πυρκαγιάς», δήλωσε ο νοτιοκορεατικός βραχίονας της αυτοκινητοβιομηχανίας τη Δευτέρα.
Η έρευνα των Αρχών έχει ξεκινήσει από τον Αύγουστο και, σύμφωνα με τους αρμοδίους, διαπιστώθηκε πως η ανάφλεξη των κινητήρων οφειλόταν σε σχεδιαστικό ελάττωμα στο σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων της BMW.
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί μία ακόμη αναποδιά για την αυτοκινητοβιομηχανία του Μονάχου, η οποία έχει επίσης να αντιμετωπίσει, στη Νότια Κορέα, και μία ομαδική μήνυση σε βάρος της από ομάδα πελατών της.
Οι πωλήσεις και η φήμη της εταιρείας στη Νότια Κορέα έχουν υποστεί σοβαρό πλήγμα, μετά την αποκάλυψη ότι φέτος πήραν φωτιά 52 αυτοκίνητα της εταιρείας.
οι πωλήσεις της BMW παρουσίασαν μείωση σχεδόν 10%, στα 47.569 οχήματα, στο ενδεκάμηνο του 2018, ενώ την ίδια περίοδο οι συνολικές πωλήσεις εισαγόμενων αυτοκινήτων παρουσίασαν αύξηση 13%.
Παράλληλα, τα καθαρά κέρδη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας έκαναν «βουτιά» 24% το τρίτο τρίμηνο.
Η εταιρεία αναγκάστηκε να ανακαλέσει 172.080 οχήματα και να απολογηθεί μετά την κυκλοφορία βίντεο που έγιναν viral και δείχνουν τα γερμανικά υπερπολυτελή αυτοκίνητα να τυλίγονται στις φλόγες.
Η BMW ισχυρίζεται ότι η πρώτη φορά που παραδέχθηκε πως υπήρχε πρόβλημα με το σύστημα των καυσαερίων ήταν τον Ιούλιο, αλλά η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας υποστηρίζει ότι η εταιρεία ήταν ενήμερη για το πρόβλημα από το 2015. Η Σεούλ πρόσθεσε ότι ενώ η BMW ανακάλεσε 106.317 οχήματα τον Ιούλιο, δεν ανακάλεσε 65.763 οχήματα επιπλέον που είχαν τους ίδιους κινητήρες, παρά τον Οκτώβριο.
Παγκοσμίως, η εταιρεία έχει ανακαλέσει λόγω του συγκεκριμένου προβλήματος 1,6 εκατομμύρια οχήματα.
Σε περίπτωση που θεωρηθεί ένοχη για απόκρυψη ελαττωμάτων και καθυστερήσεις στις ανακλήσεις, οι ιθύνοντες της BMW είναι πιθανόν να βρεθούν αντιμέτωπο με μέχρι και 10 χρόνια φυλάκισης και πρόστιμο έως 100 εκατομμυρίων γουόν.
Η BMW είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ξένη μάρκα αυτοκινήτων στη Νότια Κορέα, μετά την Mercedes-Benz, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 25% του συνόλου των εισαγόμενων στη χώρα αυτοκινήτων.
Σημειώνεται πως η Νότια Κορέα μια σχετικά μικρή αγορά, ερχόμενη στην 11η θέση παγκοσμίως στις πωλήσεις αυτοκινήτων, αλλά αποτελεί μια σημαντική αγορά για τα πολυτελή οχήματα.
|
|
|
Post by oculo on Mar 6, 2020 8:44:44 GMT 2
|
|
|
Post by Stefanos on Mar 6, 2020 11:25:09 GMT 2
Δες παραπάνω! παντως στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί κάτι για ανάκληση.
|
|