|
Post by Panos on Feb 23, 2019 15:57:06 GMT 2
|
|
|
Post by 9 on Feb 23, 2019 18:38:46 GMT 2
Αυτό το σύστημα είναι που φρενάρει αν ανιχνευτεί οποιοδήποτε αντικείμενο/εμπόδιο μπροστά από το αυτοκίνητο; Αν ναι, όποιος σώθηκε έως τώρα, άγιο είχε, διότι άλλοτε λειτουργεί και άλλοτε όχι. Η απόδοσή της λειτουργίας ανίχνευσης είναι ακανόνιστη. Έχει τεράστια περιθώρια βελτίωσης.
|
|
|
Post by angelman on Feb 23, 2019 20:26:07 GMT 2
Υπάρχει μια πολύ απλή και λογική εξήγηση....το παρόν μοντέλο έχει καποια χρόνια στην αγορά με συνεπακόλουθο ην παλαιότητα του εν λόγω συστήματος. Αυτό που δεν είναι λογικό είναι ότι η εταιρεία προσφέρει ένα σύστημα που δεν έχει φροντίσει να δουλεύει όπως πρέπει.
|
|
|
Post by panliak on Feb 24, 2019 0:17:27 GMT 2
Το δικό μας δεν έχει pedestrian detection. Απλώς έχει σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης που βασίζεται σε μια κάμερα. Αν δεν κάνω λάθος τα υπόλοιπα έχουν radar και όχι κάμερα.
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Feb 24, 2019 0:58:24 GMT 2
Το δικό μας δεν έχει pedestrian detection. Απλώς έχει σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης που βασίζεται σε μια κάμερα. Αν δεν κάνω λάθος τα υπόλοιπα έχουν radar και όχι κάμερα. Όλα τα σύγχρονα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης και ανίχνευσης πεζών βασίζονται στην κάμερα, μέσω επεξεργασίας εικόνας με ΑΙ αλγορίθμους.
|
|
|
Post by 9 on Feb 24, 2019 12:22:53 GMT 2
Το δικό μας δεν έχει pedestrian detection. Απλώς έχει σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης που βασίζεται σε μια κάμερα. Αν δεν κάνω λάθος τα υπόλοιπα έχουν radar και όχι κάμερα. Όλα τα σύγχρονα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης και ανίχνευσης πεζών βασίζονται στην κάμερα, μέσω επεξεργασίας εικόνας με ΑΙ αλγορίθμους. Όχι όλα. Π.χ. τα σύγχρονα Volvo που είναι τίγκα σε συστήματα ασφαλείας, στα συστήματα Distance Warning, Pilot Assist και City Safety χρησιμοποιούν μια μονάδα που συνδυάζει κάμερα με ραντάρ.
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Feb 24, 2019 15:00:59 GMT 2
Όλα τα σύγχρονα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης και ανίχνευσης πεζών βασίζονται στην κάμερα, μέσω επεξεργασίας εικόνας με ΑΙ αλγορίθμους. Όχι όλα. Π.χ. τα σύγχρονα Volvo που είναι τίγκα σε συστήματα ασφαλείας, στα συστήματα Distance Warning, Pilot Assist και City Safety χρησιμοποιούν μια μονάδα που συνδυάζει κάμερα με ραντάρ. Τα ραντάρ υπερήχων είναι τεχνολογία στατικής απεικόνισης χώρου που δρα βοηθητικά. Δεν υπάρχει πραγματική δυνατότητα επεξεργασίας του σήματος για αναχώρηση του εμποδίου. Αυτό γίνεται μέσω της κάμερας με επεξεργασία εικόνας. Όλες οι σύγχρονες τεχνολογίες που εφαρμόζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες βασίζονται σε κάμερες. Τώρα πια χρησιμοποιούνται δύο ή και περισσότερες ώστε να αποδίδεται σωστά και το 3d πεδίο.
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Feb 25, 2019 0:00:49 GMT 2
Προ ημερών είχα ανεβάσει σε social media φίλων μου, ένα βίντεο απο τη DVR μου. Στο συγκεκριμένο βίντεο έδειχνα ένα περιστατικό που μου συνέβη εν κινήσει με τη Χ1 μου. Οδηγώντας λοιπόν σε κεντρικό δρόμο με νησίδα, εκσφενδονίστηκε στο δρόμο μια μπάλα μπάσκετ απο παρακείμενο σχολείο, η οποία έσκαγε μπροστά ακριβώς απο το αυτοκίνητό μου. Άν δεν φρέναρα μόνος μου αρκετά απότομα, η μπάλα θα είχε προσγειωθεί ακριβώς πάνω στο καπώ μου και σίγουρα θα είχε κάνει και βαθούλωμα. Απο πίσω μου κολλητά υπήρχε άλλο αυτοκίνητο που με ακολουθούσε. Και αναρωτιέμαι... Άν η Χ1 μας είχε ένα ακόμα πιο εξελιγμένο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης όπως κάποια που είδαμε παραπάνω, θα με φρέναρε; Πιστεύω πως ναί. Θα με κοκκάλωνε; Πιστεύω πως ναί. Θα έπεφτε ο απο πίσω μου, πάνω μου με ορμή; Πιστεύω πως ναί.
Οπότε άν τα ζυγίσουμε καλά, ίσως και να είναι καλό το υπάρχον σύστημά μας.
ΥΓ: Εννοείται πως δεν μπαίνει στη ζυγαριά η σημαντικότητα ενός προφυλακτήρα κ ο πιθανός τραυματισμός ενός ανθρώπου! Απλά το αναφέρω ώς τροφή για σκέψη και για ανάλυση.
|
|
|
Post by 9 on Feb 25, 2019 0:08:52 GMT 2
Βασίλη έχουν αναφερθεί περιστατικά μικροσυγκρούσεων με τον πίσω, όταν η Χ1 φρέναρε επειδή έτσι έκρινε σωστό. Απόσταση ασφαλείας, την ξεχνάμε πολύ συχνά.
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Feb 25, 2019 0:42:03 GMT 2
Βασίλη έχουν αναφερθεί περιστατικά μικροσυγκρούσεων με τον πίσω, όταν η Χ1 φρέναρε επειδή έτσι έκρινε σωστό. Απόσταση ασφαλείας, την ξεχνάμε πολύ συχνά. Άν με χτυπήσει κανείς απο πίσω, λυπάμαι τη 2η μπούκα μου! Χαχχαχαα!!!
|
|
|
Post by xRRx on Feb 27, 2019 17:57:45 GMT 2
Προ ημερών είχα ανεβάσει σε social media φίλων μου, ένα βίντεο απο τη DVR μου. Στο συγκεκριμένο βίντεο έδειχνα ένα περιστατικό που μου συνέβη εν κινήσει με τη Χ1 μου. Οδηγώντας λοιπόν σε κεντρικό δρόμο με νησίδα, εκσφενδονίστηκε στο δρόμο μια μπάλα μπάσκετ απο παρακείμενο σχολείο, η οποία έσκαγε μπροστά ακριβώς απο το αυτοκίνητό μου. Άν δεν φρέναρα μόνος μου αρκετά απότομα, η μπάλα θα είχε προσγειωθεί ακριβώς πάνω στο καπώ μου και σίγουρα θα είχε κάνει και βαθούλωμα. Απο πίσω μου κολλητά υπήρχε άλλο αυτοκίνητο που με ακολουθούσε. Και αναρωτιέμαι... Άν η Χ1 μας είχε ένα ακόμα πιο εξελιγμένο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης όπως κάποια που είδαμε παραπάνω, θα με φρέναρε; Πιστεύω πως ναί. Θα με κοκκάλωνε; Πιστεύω πως ναί. Θα έπεφτε ο απο πίσω μου, πάνω μου με ορμή; Πιστεύω πως ναί. Οπότε άν τα ζυγίσουμε καλά, ίσως και να είναι καλό το υπάρχον σύστημά μας. ΥΓ: Εννοείται πως δεν μπαίνει στη ζυγαριά η σημαντικότητα ενός προφυλακτήρα κ ο πιθανός τραυματισμός ενός ανθρώπου! Απλά το αναφέρω ώς τροφή για σκέψη και για ανάλυση. Αν όμως πίσω σου έχεις ένα όχημα εξίσου νέας τεχνολογίας ή μιλώντας για το δικό μου όχημα που έχω καλύτερα ποσοστά απο την Χ1 συγκεκριμένα Pedestrian 69% - Safety Assist 79% σε αντίθεση με τα στατιστικά της Χ1 Pedastrian 64% - Safety Assist 71% Και με σύστημα front emergency braking θα σταματήσω και γω πίσω σου.
Οπότε αν δούμε ξανά την εξίσωση το όλο ζύγι γέρνει...
Σχετικά με την τεχνολογία της Χ1 έχει να εξελιχθεί απο το 2012, κατ εμέ ένα όχημα αξίας 30+ χιλιάδων είναι απαράδεκτο να μην έχει αναβαθμιστεί τόσα χρόνια...
|
|
|
Post by macron on Feb 27, 2019 18:06:38 GMT 2
Το δικό μας δεν έχει pedestrian detection. Απλώς έχει σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης που βασίζεται σε μια κάμερα. Αν δεν κάνω λάθος τα υπόλοιπα έχουν radar και όχι κάμερα. Όλα τα σύγχρονα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης και ανίχνευσης πεζών βασίζονται στην κάμερα, μέσω επεξεργασίας εικόνας με ΑΙ αλγορίθμους. Στην BMW τα "μεγάλα" μοντέλα έχουν το ανώτερο σύστημα το οποίο συνδυάζει την KAFAS κάμερα αλλά και ραντάρ υπερήχων. Στην X1 έχουν βάλει το πιο "απλό" σύστημα που βασίζεται μόνο στην κάμερα.
|
|
|
Post by Sakis911 on Feb 27, 2019 18:15:25 GMT 2
Συμπέρασμα macron να αρχίσουμε το ψάξιμο για τοποθέτηση KAFAS κάμερα και για ραντάρ υπερήχων!!
|
|
|
Post by macron on Feb 27, 2019 18:18:50 GMT 2
Συμπέρασμα macron να αρχίσουμε το ψάξιμο για τοποθέτηση KAFAS κάμερα και για ραντάρ υπερήχων!! Η KAFAS κάμερα είναι αυτή που έχουμε. Ραντάρ δεν μπαίνει.
|
|
|
Post by Sakis911 on Feb 27, 2019 18:26:59 GMT 2
Συμπέρασμα macron να αρχίσουμε το ψάξιμο για τοποθέτηση KAFAS κάμερα και για ραντάρ υπερήχων!! Η KAFAS κάμερα είναι αυτή που έχουμε. Ραντάρ δεν μπαίνει. Γιάννη σου έχουμε εμπιστοσύνη !!
Κάποια πατέντα θα κάνεις δεν μπορεί!!!!
|
|