|
Post by giαnpanatha on Feb 6, 2023 12:42:28 GMT 2
δεν χρησιμοποιω πολυ το αυτοκινητο και θελω να του φορτιζω τη μπαταρια (u11 20i) καπου στις οδηγιες ειδα να αναφερη οτι το καπο ,με ηπια υβριδικη τεχνολογια πρεπει να ειναι ανοιχτο, ετσι ειναι?ξερει καποιος για πιο λογο? ισχυει μονο για τα υβριδικα?
|
|
|
Post by Stefanos on Feb 6, 2023 19:51:49 GMT 2
Ποσο καιρο δεν το χρησιμοποιείς ; Έχουν μεγαλες αντοχές οι μπαταρίες.
|
|
|
Post by giαnpanatha on Feb 7, 2023 1:32:49 GMT 2
μεγαλες αντοχες εχουν, αλλα αν κυκλοφορει 1-2 φορες το μηνα το βλεπω και σαν συντηρηση της μπαταριας το εκανα και στο προηγουμενο που ειχα και η μπαταρια του ηταν μια χαρα παντα απλα στα υβριδικα αν μπορει να μου εξηγηση κανεις γιατι θα πρεπει να ειναι ανοιχτο το καπο συμφωνα με τις οδηγιες?
|
|
|
Post by Stefanos on Feb 7, 2023 8:42:44 GMT 2
Δεν έχει ανάγκη αν κυκλοφορεί τόσο πάντως. Τα ίδια ναι χειρότερα έκανα με την πρώτη Χ1 μου και δεν είχε θέμα. Για το αν μένει ανοιχτό το καπω μαλλον γίνεται για λογους χωροταξικούς ; Δεν χωράνε τα καλώδια να περάσουν ; Ρωτα και σε μια έκθεση να δεις πως τα έχουν πριζωμενα.
|
|
|
Post by dim31 on Feb 7, 2023 12:31:23 GMT 2
Για αερισμο μηπως?
|
|
|
Post by giαnpanatha on Feb 7, 2023 16:54:28 GMT 2
πιθανον για αερισμο στο προηγουμενο παντως χωραγανε τα καλωδια και το εκλεινα,δεν εβγαζε ποτε θερμοτητα
|
|
|
Post by giαnpanatha on Feb 7, 2023 16:57:50 GMT 2
πιθανον για αερισμο στο προηγουμενο παντως χωραγανε τα καλωδια και το εκλεινα,δεν εβγαζε ποτε θερμοτητα
|
|